Παρασκευή, Αυγούστου 10, 2012

far far-ος away...

 
 


 Μ’ άρεσε ο φάρος μου. Μ’ άρεσε που δεν πατούσε ψυχή. Δεν ήθελα να μιλάω. Για τα σχέδιά μου.  Tις υποθέσεις μου. Για τις εκκρεμότητες. Tις μικρές και τις μεγάλες αλλαγές. Αυτή η κοινωνικότητα με εξουθένωνε. Ακόμη κι αυτό το απλό, τι θα μαγειρέψεις σήμερα; Δεν ήθελα να πω. Να πρέπει να μιλήσεις τη στιγμή που δεν θες. Να πρέπει να ανοίξεις το όστρακό σου...

-Επ, τι κάνεις εσύ εδώ; άκουσα μια φωνή και πετάχτηκα αποκαρδιωμένη που με ανακάλυψαν.

-Να μην έρχεσαι στο φάρο. Σε παρακαλώ… να μην έρχεσαι.



Μουσική επιλογή: Agnes Obel ~ Beast 

24 σχόλια:

  1. Μην κλείνεσαι και πολύ στο όστρακό σου.Θα σε κλειδώσει μέσα του και θα σε κάνει δική του.

    καλησπέρες:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα οταν συνεχιζεις να αναβοσβηνεις
    ειναι σαν να μας προσκαλεις
    Ισως ξεχνας ποσο επικίνδυνο
    ειναι για μας να πλησιαζουμε
    στις ξερες

    Καληνυχτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. agrampelli,

    δεν έχεις κι άδικο σε αυτό φίλη μου.

    Σε γλυκοφιλώ!

    υ.γ. Εδώ έχει μια εκπληκτική δροσιά ύστερα από βροχή και το χώμα μυρίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Velvet,

    λες να φταίει που ξέχασα το φωτάκι ανοιχτό; Αυτό ομολογώ πως μου διέφυγε.

    Όταν πάω κατά το φάρο, το κλειδάκι της σοφίτας το αφήνω στο πιατάκι της γλάστρας. Να το ξέρετε, να το παίρνετε, να είσθε ασφαλείς.

    Μου σχημάτισες χαμόγελο στα χείλη... καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι μερικές φορές ...
    που ακατανίκητα επιθυμώ ...
    να βρίσκομαι so so far ...
    απ' όλα τα οικεία & καθημερινά !!!
    Εκεί να διαλέγομαι να αναλύω ...
    και να πολεμώ με τον εαυτό μου !!!
    Κάπου σε τέτοια φάση βρίσκομαι ...
    και τούτες δω τις στιγμές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Side21,

    αγαπημένε μου φίλε, δεν φαντάζεσαι τι ανακούφιση που με νιώθεις.

    Σε ασπάζομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπερουδια....και καλη εβδομαδα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. apinkdreamer,

    καλή μας εβδομάδα από αύριο και δημιουργική!

    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και κυρίως τέτοιες ερωτήσεις είναι αφόρητο να απαντήσεις. Τι θα μαγειρέψεις σήμερα;

    Στο φάρο φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. lena_zip,

    κορίτσι μου γλυκό, για σήμερα, στο τραπέζι της σοφίτας σκοπεύω να στρώσω μια σπέσιαλ χωριάτικη, γαριδομακαρονάδα, ζυμωτό ψωμί, ελίτσες και χταποδάκι. Να έρθεις να φάμε, οπωσδήποτε! Θα έχω και σπιτική βυσσινάδα. Άλλο πράμα...

    Σ' έχω στην καρδιά μου.
    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι στιγμές που όλοι μας αποζητάμε την απομόνωση, αλλά πού 'ναι τη...
    Κράτα μου κι εμένα λίγη από τη σπιτική σου βυσσινάδα, ό,τι καλύτερο μετά από ένα αυγουστιάτικο μπουρίνι! :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Eva Psarrou,

    πράγματι, κάποιες φορές η απομόνωση είναι επιτακτικό εσωτερικό συναίσθημα. Έλα αγαπημένη να πιείς την βυσσινάδα. Αλλά μεταξύ μας, σου έχω βάλει και λικέρ καρυδάκι, νομίζω του πάει τέτοια ώρα!

    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα και καλό υπόλοιπο καλοκαίρι, με υγεία πάνω απ' όλα. Ευαίσθητη γραφή και αξιοπρεπής, παρουσία. Από τη δεξιά στήλη, μου αρέσει περισσότερο, το: -Να ξανάρθεις γλυκό μου "ξημέρωμα"... να ξέρεις ότι σ' αυτόν τον κήπο δεν υπάρχουν κάγκελα... δεν υπάρχουν κλουβιά να σε φυλακίσουν, μόνο αγάπη... ζεστασιά και ελευθερία της ψυχής...- Πιστεύω ότι αυτό εκφράζει όλους τους καλόψυχους ανθρώπους. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεράσιμος Μηνάς,

    καλώς τον! Σπανίζει τ' όνομά σου κι είναι όμορφο.

    Καλοσύνη σου και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    Στην δεξιά στήλη, στάθηκες σε λόγια αφιέρωσης από τον Πρωτόπλαστο:

    http://protoplastos.blogspot.gr/
    και
    http://protoplastosadam1.blogspot.gr/

    τα εύσημα σ' εκείνον.

    υ.γ.1 Το ίδιο πιστεύω κι εγώ.

    υ.γ.2 Πρώτη φορά σε βρίσκω στην σοφίτα μου, λικεράκι καρύδι και για σένα.

    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειναι κάποιες φορές....που κουράζεσαι.. όση δύναμη και να έχεις...και όση καλή και θετική ενέργεια... άνθρωπος είσαι.... θελεις το μόνο σου ..το καταδικό σου..το απόλυτο τίποτα καμιά φορά..εστω και για λίγο να βρείς τον φαρο σου ... ..πρίν σε προσγειώσει η πραγματικότητα ...τι θα φαμε σήμερα;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. κι ομως ο φαρος φωτιζει στα σκοταδια αρα ειναι ελπιδα σημαδι ζωης στα δυσκολα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευχαριστώ, πολύ, για το κέρασμα και την υποδοχή. Καλό υπόλοιπο, πέμπτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρούλα - Σμαραγδένια,

    είναι κάποιες φορές που ενώ με τον τρόπο σου δείχνεις πως δεν είναι η κατάλληλη στιγμή, θες καλοπροαίρετα, θες γιατί το ρήμα "χώνομαι" έχει γίνει συνώνυμο του "νοιάζομαι", εξακολουθούν να χτυπούν την πόρτα ενώ δεν ανοίγεις. Και το χειρότερο σου σπάνε καμιά φορά και το τζαμάκι να τραβήξουν τον σύρτη να περάσουν μέσα.

    Για τις ακατάλληλες στιγμές εδώ ο λόγος, και για τις ακατάλληλες αντιδράσεις. Με νιώθεις, σ' ευχαριστώ!

    Για σήμερα έχω μπάμιες με κοτόπουλο, με παίδεψαν χθες βράδυ, ατέλειωτες μου φάνηκαν στο καθάρισμα. Όμως το αποτέλεσμα γιαμ γιαμ, να γλύφεις τα δάχτυλά σου (στη σοφίτα καμιά φορά ξεχνάμε το σαβουαρ βιβρ) :))

    Σπιτική λεμονίτα και με δυόσμο φρεσκοκομμένο παρακαλώ. Καρπουζάκι και πεπονάκι για δροσιά. Και! Παγωτάκι στο χωνάκι. Αμέ!

    Προλαβαίνεις! Ξεκίνα σε περιμένω!

    Καλησπέρα σμαραγδάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΜΑΓΟΣ,

    είναι πράγματι!

    Τι καλά που σε ξαναβλέπω εδώ!

    Εάν δεν έχεις γευματίσει, να έρθεις κι εσύ. :)

    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΄Ολοι μας, σε κάποιες στιγμές φόρτισης, χρειαζόμαστε το δικό μας φάρο... για ό,σο...

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χτύπησες το ευαίσθητο σημείο μου.. μου άρεσε να κλείνομαι στο φάρο μου, εκεί δημιουργούσα το παρόν και το μέλλον, εκεί τα όνειρα γίνονταν εικόνα αληθινή..
    Αλλάζουν κάποτε οι συνθήκες και πόσο δύσκολη είναι η προσαρμογή.

    Καλό ξημέρωμα Καναρινένια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,

    ναι, για όσο... γλαρένια μου.

    Καλημερένια! Τα φιλιά μου στους πανέμορφους γλάρους σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Margo,

    ακριβώς έτσι. Είναι που κι εγώ βρίσκομαι σε αυτό το σημείο όπου οι συνθήκες άλλαξαν (από καθαρά προσωπική επιλογή) αλλά και πάλι δύσκολη η προσαρμογή.

    Καλησπέρα! Σε φιλώ πολύ- πολύ!
    Σ' ευχαριστώ!

    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...